Lund.

På morgonen skulle jag köra bil till förskolan...i snökaos!
Pappas nya bil, automat....oh yeah!
Gick väl vägen....men lite spännande var de allt!
Efter en lång dag på "jobbet" tog jag kissen i tassen och åkte till Lund...
När jag kom innanför dörren möttes jag av en bukett rosor och en liten note<3
Min älskling är bäst!
Denna körning blev väldigt spännande den med!
Men klarade mig till syster med livhanken i behåll!
Hade ju Walle och gps:en till sällskap....
trevlig dam som pratar med mig när det varit tyst lite för länge^^
Walle somnade när han fick lite frisk luft....blir bättre och bättre
på att åka långt i bil...duktig kille:)
Patrik är på afterwork ikväll....sakna!

Update: nu har pälsk rignt två ggr och sluddrat nått om vad jag gör
och om hur vädret är i Lund....?!
HAHA, sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0