Snöoväder och plugg....

Har det sjukt mysigt nu....trot' eller ej....
är värsta snöovädret ute nu...och jag sitter och pluggar.
det enda som saknas är en kopp te:)
åhh lyckorus av att vara inne och titta ut när det snöar så...:)

Dagen idag har satt sina spår i mina tankar.....
Föreläsningen handlade om barnet i ett lvsperspektiv.....tungt ämne!
Anmälningsskyldighet, misshandel, vanvård...ahh you name it....
Man blev lite ställd.....men bra att veta!!
Såå om jag nångång tar hand om ditt barn....
Jag är skyldig att anmäla om jag har minsta lilla misstanke om vanvård.

Så var det sagt :p
Åter till plugget!!

Kommentarer
Postat av: Me

Gott för dig. tänk på mig när du sitter inne o myser och jag är där ute i kylan ;) puss

2009-02-09 @ 20:41:05
Postat av: Anne

hej hej fina!



jadu, har fullt upp med praktik och rapportskrivning samt att sjuktiden har satt sina spår och flytten med för den delen.....



massa kramar till dej fina

2009-02-10 @ 22:27:16
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Linda

Min Finduuuuss! Saknar dig! Ledsen att jag inte hört av mig. Har legat på sjukhus... =( Hade 40,6 i feber... Någon tarminfektion. Inte kul... Nu är jag iaf hemma, sjukskriven i två veckor.



Låter mys med massa snö ute och en kopp varm te i handen!



Kraaaaam

2009-02-11 @ 15:39:13
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0