my weekend...

Fredag...hände inte så mycket...umgicks med Linduss
en stund efter skolan:) mys!
Sen kom jag hem...väntade på pälsk:)
åkte vidare till Kari och hälsade på...Alex har blivit så stor nu....
Sötnöten!
Lördag....vaknade rätt tidigt för mig:p Det var dags för loppis...
Köpade ltie smått och gott:) Blir en tripp tillbaka i veckan till ett av ställena
för att hämta mitt stora paket:) Köpte fyra stora söta tekoppar med fat....
Redan invigda!
Söndag...har försökt läsa lite matteböcker.....inte gått så bra så,
imån måste jag läsa skallen av mig...
Jobbigt...tapetseringen blev av ikväll iaf....blev så fint, så fint!
Min älskling han kan han!

Puss på han:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Såå, var kopparna ett bra köp? =)

2009-02-23 @ 00:38:06
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0