du ♥ jag

Mycket kärlek denna helgen...
Igår var vi ute på en vinter-picknick, vi hade med oss
kaffe, bullar, oboy, korv med bröd och gud vet allt.....
Allt ner i pulkan bara....Walle följde också med såklart!
Åkte ut till kaxholmen och parkade bilen vid badet....
Helt UNDERBAR dag var det...solen sken och isen höll...(!)
Gick ut över hela sjön till vårt lilla ställe...satte oss på filten och mös....
Sen började patrik fixa med elden....gick väl sådär måste jag säga....
Mannen i hushållet (jag) tog över och sen vart de fyr i brasan!

UNDERBAR dag!

På kvällen lagades det våfflor och det dracks lite vin...MYYYS!
Idag har jag pluggat och skrivit klart hemtentan! Äntligen!
Åt middag hemma hos mor och far med....man passar väl på;)
Nu tittas det Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0