8:e februari 2009

Helgen är över igen....känns sådär kul med skolan imån....
Det är ett sätt att tänka.....meeen man kan också se det såhär....
Varje dag som går, kommer vi närmare sommaren och ledigheten!
Det hela beror helt enkelt på om man är optimist eller pessimist
...

Fredagen kom och försvann snabbt....
Lördagen började segt....mycke plugg hela dagen fram till kvällen
då patrik och jag gick ner och handlade lite tacogrejs, sen bar det
av hem till far och bror för lite myskväll.
kvällen gick snabbt och natten dök upp....hem och sova:)

Söndagen spenderades.....framför skolböckerna....surprice!
Åkte till träningen med såklart!
Nu ska jag hoppa i säng med finaste....


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ahaa, du kör den du, den är smart, får du båda, är stationen bra på torsdagar? Den är lite tidigare va? :)

2009-02-09 @ 08:08:09
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ahaa, det är ju lite sent, då är det ju natt typ när man kommer hem hehe, jag är lite för sena pass, kiboxen är typ i det senaste laget. Men det är väl en vanesak antar jag. Usch då för hemtenta :( hoppas du får den överstökat fort.

2009-02-09 @ 12:40:32
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Heidi

Du är så flitig du!

2009-02-09 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0