kommande dagar.

I morse ringde väckarklockan redan tjugo över fyra!!
Olagligt tidigt om ni frågar mig!
Lätt att mitt framtida jobb ska ligga nära mig! (...eller vice versa)
Som plåster på såren börjar jag sent imån...ska börja kvart över elva men
tågen vill inte riktigt samarbeta med mig så jag får åka in tidigare....tjugo över tio...
(slutar ju en timme tidigare då med!) Skönt!
Ikväll blir det mys och Grey's, sen soooova!!

Har varit på IKEA en sväng och inhandlat inredningsprylar,
i form av gardinstänger, vit gardin till vardagsrummet...
nu ska det bli hemtrevligare:)

På fredag fyller min syster år...antar att det blir kalas?
Vi väntar spänt på en inbjudan!
Lördag...fest?
På söndag är det första matchen för våra killar ute på grönbetet...
Inbokat att se på den matchen! Fast den är i Linköping... :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild snygging;) ne blir ingen fest för mig på lörda iallfall.. har ju match.. men för dig kanske?

2009-04-15 @ 21:57:46
Postat av: jag

fin bild snygging;) ne blir ingen fest för mig på lörda iallfall.. har ju match.. men för dig kanske?

2009-04-15 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0