Helgen!

Min helg började i torsdags:)
Har solat solat och solat hela helgen.....
Helt sjukt underbart sommarväder ha de vart! -älska-

Torsdagen spenderades då hos föräldrarna...solandes:)
Sen när baben kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem...
duschade och träffade sen sara på piren för en glass:)
Mys mys:)
Fredagen började på samma sätt.....var tidigt hos mor och far....sola!! :)
cyklade hem runt fyra för att göra kycklingsallad tills han kom hem:)
Såklart så va han ju inte hungrig när han kom hem...men men han gillade de:)
Efter detta blev jag sjukt rastlös....(vill ju inte sitta hemma när solen lyser lixom...)
såå de blev en tripp till kaxholmen för en glass och en liten titt i stugan...(allt ok)
Sen satte vi oss på utsiktsplatsen och såg ut over vättern och solen....
(ahh vet ....GUUD så romantiskt...)










Mm...så mysigt va de:p heheäven patrik kan freaka ut lite bland träd och buskar.....när ingen ser ^^
Det var fredagen det....
Lördagen spenderades hemma den med, ute i solen (nää?)...
fast till skillnad från de andra dagarna gjorde jag faktiskt nån nytta:)
rensade bort maskrosorna från vår enorma gräsmatta...
(detta kändes idag på morgonen kan jag tala om! Mina axlar!!)
Aja...vidare...kl två kommer min plutt:) stannar och fikar lite.....
sen drar vi oss hemmåt...för vi har fått veta att kl 18.00 e de träff för grillkväll hos mr tommy!
"okidoki kronärtskocka".....sagt och gjort...kl halv fem kommer vi på detta.... )) ÖKA!! ((
springer in i duschen....springer nästan på, om varann!
telefonerna ringer och vi stämmer träff med flickorna:)
vidare....
grillningen va trevlig....med lite missöden...men men ....så e de väl antar jag....
(vet ju inte vilka som läser)
kommer bilder senare kanske...
spelades fotboll, dracks öl, pussades och så vidare.....
Den kvällen tog också slut....som alla andra kvällar....:)
Söndagen kom.....vaknade 09.57, gick upp  åt fukost...och började teckna lite....
för att fördriva tiden....patrik fick jag upp runt tolv....^^
Åkte sedan till....(can you guess?)
dam dam dam daaaam......mina föräldrar!
spenderade helda dagen där...i solen....skönt! grillade lite.....mumsigt...!
och nu sitter vi här....patrik i soffan med en bok...elle min favoritbok:)
och jag...vid bloggen....hm!
(omvända roller)
kvällen som följer är......se lite på tv...mysa och sova gott:)
Ha de gött:)
Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: din

tack för salladen babe den var jättegod. synd att ja inte var hungrig bara.. o tack för att du ordnar efter mig när inte ja gör det.. :D love <3

2008-05-11 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0