Myspys

Ska för övrigt äta tårtan nu, och dricka en varm kopp te<3
....till en film....tända ljus....ty sara börjar få magkatarr, oh jee I wonder why?

Anne och Linduss.....<3
Glömt att skriva om min lilla ängel sten som jag träffade igår och i förrgår:)
Sötnosen la sig direkt i mitt knä och somnade:)
Fick mig att minnas när vi va hos dom i julas.....
Han insisterade på att sova med mig....
Mysigt för han....blåmärken på hela mig.....
ty sötungen rör sig inte lite lätt när han sover....han sparkas!
kickar ass bokstavligen....nästan....
Aja imån träffar jag min lilla grabb igen:)
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Pe

handlade om 10 min.... :S

"Tårtan" var jätte god. tack babeD: ;)<3

2008-06-20 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0