En dag kvar....


Imån är det sista dagen på jobbet innan min två veckors långa semester....
sen är det jobb en vecka, sen är det en veckas semester igen!
^^
Ikväll ska de mysas och sovas....för jag e trött!

puss och kram
Update: Hmm....massa mys blev de.....inte......
fotboll på tv varenda dag.....

"varje dag, vaarje dag.....det går inte en dag utan att någon vinner i fotboll"
-internt skämt....curling e de rätta ordet....nån som fattar?

Aja, sova kan jag ju göra då istället.....eller ringa en vän....
eller varför inte min personliga favorit....Jag frågar publiken!


Thats it for now.....

Kommentarer
Postat av: assd

kan la mysa för det..........................

2008-06-12 @ 20:16:29
Postat av: Anne

du får ringa mig då gumman, jag är inte så mkt för det där med fotboll....



puss

2008-06-13 @ 09:10:09
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: norea

kul att din semster börjar :)

2008-06-13 @ 10:02:38
URL: http://noreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0