Söndagen

Vaknade alldeles för tidigt....mitt huve å min kropp ville verkligen inte....
meen då slog det mig....Angelica!
såå upp, upp och iväääg!

de visade sig att hult åxå tyckte de va massa för tidigt...
men alla hade samma tanke:) angelica!
Såå åkte till friskis....(7:e ggn för mig denna veckan)
Passet gick bra..å hon va enormt glad över att se oss där.....
vi va ju hennes stammisar förra året...å tänkte inte sluta me de nu:p

hon ha ett pass imån me...kl fyra.....tro inte mina vader klarar av de....
meen få se....sen vet man ju inte me jobb?

hur som.....helgen e över igen....pengar på tisdag å fredag....gooott!

nu ska jag vila:) de får man göra...elle de får jag å flickorna göra:)
va ni ha gjort fö bra för å få vila vet ja inte;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0