skit

morgonen börjar bra.....den sena morgonen började sämre....
kom till sjukhuset prick tiden ja sulle va där....
gick fram te tjatterkärringarna som ska hjälpa en å hitta. röntgen sa en,
sen började kacklet, höger vänster följ korridoren bla bla bla...fan ingen visste nått...
aja går te röntgen....väntar....de blir min tur....(kölapp)
"-jaha.....nää men här ska ju inte du va....INFEKTOINSKLINIKEN står de här.....
ja ska ringa till dom å kolla om dom e kvar....annars få väl vi ta dig me......*mummel*"

jävla senila tanter som ska visa vägar dom inte ens själva gått....

hur som hon visade mig rätt.....jag satte mig ner å vänta igen......började kolla på fiskarna....
fan vikket tråkigt liv....å va fisk.
de enda dom gjorde va ju å simma...å simma å simma......fy fan....
en hade tillome dött av tristess......låg där vid vattenytan å guppade....

jösses....


Kommentarer
Postat av: Anne

hur gick det då? kunde de se ngt på en gång?

kramas

2008-01-19 @ 11:33:53
URL: http://annispannis.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0