Lördagen:)

Sov massa gott denna natten med....väcktes dock av det konstigaste hittills.....
"Sara, du måste kolla! Det kommer en ängel! *pekar och visar vart den är.....*
(uppe i taket....fortsätter ner mot mig....å landar jämte mig?)
Hehe personen i fråga reser sig upp och tittar på mig och börjar nicka övertygande....Det kommer en ängel! fortsätter också att peka....
sen somnar personen om.....
Lilla Sara som nu e KLARvaken´e skitskraj....Va fan snackar du om....sitter de en ängel å lixom ser på mej när ja sover.....(drar täcket över huvet) ....inte nu mera!

På morgonen kommer sen taxi-clara å hämtar upp oss....halv elva i stormen...
TRÄNA!
tog ett jobbigt medelpass me massa hopp å shit för mina stackars vader.....
aja klarade av passet iaf...avbröt lite tidigare...men men
åt ett äpple å drack massa vatten i väntan på nästa pass:)
Mr oppe å mr patrik kom å joinade oss.....(trodde faktiskt ni skulle dissa)
hehe glad överraskning:)
pojkarna klarade passet bra såå stolta över er:)
När vi klarat av andra passet för dagen e vi LAAAAGOM möra....
åkte till maxi å handlade mat....TACOPAJ:)
åt den å en massa sallad .....sen däckade vi i soffan;) hehe....vaknade en å en halv timme senare.....å började baka cornflakes kakor....!
mumsigt det....sen bar det iväg till Patrik:)
filmkväll!
såg nån film....va la ok efter ett tag.....The punisher....hm!
Nu e de dags för flickan å sooova:) har ju trots allt tränat sex gånger hittills denna veckan....
sju blire imån! check!

Puss och Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0