lista - från anne:p

5 SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nee trivs me min längd....den e perfekt när man ska pussa på pojkar elle såå ^^
2. Skulle du vilja väga mer? Nej tack!
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/ hade någon? Beror på hur han isf gjorde det
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Why, oh why?
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nu? Nej, har en liten paus nu till löning....

10 KAN:

1. Kan du röra på öronen? Med lite hjälp så:p Ni försökte?
2. Kan du slicka dig på näsan? Vet inte....men erkänn att ni försökte igen!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Det gör ont att ens försöka....
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jaadå:)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Allt går om man bara vill.....Vill jag?
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Klart! men att se de andra bete sig som barnungar e tortyr, bättre å joina^^
7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan:)
9. Kan du suga? Om jag bara vill....återigen, Vill jag? Suga vad förresten?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Japp

11 HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nångång har de nog hänt
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Eum....nångång
3. Har du syskon? Lillasyster och lillebror
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Vet inte....de e väl typ de som e meningen med lögner?
6. Har du varit full den här månaden? Berusad;)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nepp
9. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej
10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? hehe.....saft å bullar?
11. Har du ljugit på någon fråga än då? Nepp

20 VEM:
1. Vem är din bäste vän? Sara är nog min senaste bästa vän, Clara va min bästa vän sen lekis, sen tog sara mig i pausen å nu ha jag två änglar:)
2. Vem älskar du? Många har en plats i Saras hjärta å dom vet förhoppningsvis om det...visar det mycket:)
3. Vem hade du senast sex med? De vet han om...
4. Vem vill du bli full med? Gänget, å anne, me tanke på bålen;)
5. Vem är den bästa artisten? Pass
6. Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
7. Vem har du en liten crush i? Pass
8. Vem är snyggast i hela världen? Jag ^^ (kan ju inte välja nån av vännerna blir ju bråk då ;) )
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Familjen, då drar jag förhoppningsvis nytta av de me^^
10. Vem är snällast i världen? Finns några som har en speciell plats i mitt hjärta...
11. Vem är din bästa kompis? Samma fråga som den där uppe??
12. Vem vill du prata med? Just nu? Ingen....
13. Vem sov du senast med? Patrik
14. Vem såg du senast full? Björn va nog mest berusad i helgen....men clara brukar va duktig hon me:)
15. Vem vet allt om dig? Sara
17. Vem kysste du senast? Patrik
18. Vem kramade du senast? Clara, innan dess va de Sara:)
19. Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner:)
20. Vem kan du berätta allt för? De e inte många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0