hon kan sin astrid;)

utgång igår me gänget....älskade gänget:)
Massa kul va de:) ölspelet, som vanligt....hehe....
-hände säkert en massa som ja redan glömt att jag skulle skriva ner:)

-Habla espanol?
-Eum...(tittar mej stressigt omkring)
No mas!

Skulle börja med DFF
Dagens Finska Fras....hehe
till linduss;)

men jag börjar me de imån....hehe ska ju komma te dej snaart.....stressigt:p

Quizas la vida nos separe cada dia mas
Quizas la vida nos aleje de la realidad
Quizas tu buscas un desierto y yo busco un mar
Quizas que gracias a la vida hoy te quiero mas

Ida e de fest hos lindaa:)
Ska bli massa kul me twister å singstar! ^^

Tack för mej:)

Kommentarer
Postat av: Clara

Men pälsklingen.. hur gick de idag? Med lalalaaaa... sjungsaken?
Svenska språket har lämnat mig =)
Ses om en stund babygirl!
Tack för MIG!
Puss

2008-01-26 @ 19:44:46
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0