Lista från clara^^

1. Jag har insett att min sista kyss ... var mysig men alldeles för stickig.
2. Jag lyssnar på ... musik.
3. Jag pratar ... alldeles för mycket och för fort, som clara
4. Jag älskar/tycker om ... pälsklingarna
5. Min bästa vän(ner) är ... få men sällsynta
6. Min första riktiga kyss ... to good to be true.
8. Jag avskyr när folk frågar ... dumma frågor.
9. Kärlek är ... förjävla gött;)
10. Äktenskap är ... för evigt.
11. Någonstans, tänker någon på ... mig.. de vet jag:)
12. Jag kommer alltid att .. vara mig själv!
13. Jag är hemligt förälskad i ... såå hemligt e de väl inte:)
14. Sist jag grät var ... i veckan...
15. Min mobiltelefon är ... svart?
16. När jag vaknar på morgonen ... så sover jag egentligen.....
17. Innan jag går och lägger mig ... så klär jag av mig:p
18. Just nu tänker jag på ... clara å sara 
19. Bebisar är ... små glädjepiller
20. Idag HAR jag ... jobbat och tagit det lugnt:) 
21. I kväll ska jag ... mysa me sara
22. I morgon kommer jag ... träna å åka till ikea å slappa:)
23. Jag vill verkligen vara ...snuskigt rik å helt sjukt frisk;)

Kommentarer
Postat av: Anne

jag tänker på dig gumman!

och saknar

kram kram rkam

2008-02-22 @ 22:58:46
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Tompen

Hallå hallå...Den va bra...ska man kopiera den?

2008-02-23 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0