I'm back!

hehe ahh som ni....(ett fåtal) som läser min blogg om dagarna
när ni inte ha nå bättre för er, kanske har märkt så ha ja inte
vart sååå överdrivet aktiv me å skriva på ett tag...
Har inte haft internet är orsaken...
men nuså ha min snälla bror fixat ett tillfälligt nät:)
Massa tack!

Meen hade behövt detta när ja hade alla ideer i huvet....
nu e de ju liite svårare å krapsa fram de från "alldeles för långt bak i huvet"

Whatever....ska hålla patrik vaken me å skriva massa....
för på kvällarna jobbar saras hjärna som mest!
Så de så!

Ha jobbat hela veckan igen...såå skönt å ha nå att göra:)
Å härliga renee som ringer å e så trevlig:)
"ha en trevlig helg nu då så hörs vi nästa vecka"
Ahh de värmde....va ju mer än man fick höra av den andra su**an....

På lördag e de partty hos anne....hehe Hoppas på min överraskning:)
Ni vet å Jag vet....de räcker;)

Ikväll blire mys hos hultis-gumman me te å en massa chokladbrownies....tro ja?
E för övrigt KANONförkyld igen....hostar å slemmar å snorar.....börjar lika dagis-nivå
de här...men som vanligt....ingen feber....

Har räddat livet på en unge me på dagis....kan man säga.....
å sen ha ja tatt hand om spyungar med....usch usch....
torka spya e sådär kul när man typ spyr själv av bara ljudet.....
*hålla för öronen, tänka på "my happy place", släppa ena handen från örat,
torka spy....böja ungen framåt.....ungen kräks....osv*
FY FAN VA JAG HATAR SPY!!
(vem i gänget yttrade dessa ord i kungshamn?)


Dagens finska mening:

Dagens regel:
När det är dubbla vokaler eller
konsonanter så betonas dom mer.

"Päiväkoti-lapsi oksenti hoitajan päälle"
"Dagisbarnet spyr på fröken"

Enjoy!
Nu drar jag! Höres.....hehe Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Rassmuss

aha, därför de stått still ett tag här...känns skönt att du fått jobb iaf, ses imån, hehe överraskning:) va kan de va?...kram

2008-02-01 @ 23:01:00
Postat av: Anne

feeeest imorgon, ska bli riktigt nice!

nu måste gumma
krya på sig juh, inte vara sjuk massa!
kräkas ääär äckligt....

puss

2008-02-01 @ 23:03:44
URL: http://nogg.se/grodisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0