hangover, over....

yes...nu e sara bra igen:) men de va nån sjuhelvetisk baksmälla jag fick....
lite för mycke blandningar där tror jag....fö drack inga stora mängder...
Har ju inte upplyst folket här om min extremt pedagogiska kondomlektion igår....
Hoppas den kom väl till användning....för vissa fick ju sig ett ragg elle två:)
har ju det (om jag inte minns fel) inspelat på claras mobil,
om de nu e nån som vill ha sig en reminder ^^

Tack för igår alla mina småå:)
Hade massa kul....(kunde blitt liiite roligare) meeen hade maassa maassa kul!!
De va ju som å jobba med dagisbarnen igen....
hehe vill minnas att en liten flicka inte förstod varför vi skulle ta på oss jackorna?
Har den lilla flickan möjligtvis ringt krogen å frågat om den lilla rosa väskan?
hehe inte lätt.....

nu ska jag äta lite...å sen e de soooova:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

jadu, seg i kroppen som få, njurarna protesterar...he he
men som sagt inte festat på länge och mkt bidde det och mycke blandningar...
men visst var drinken god?

jag byter stoffes bilder mot mer info om ovanstående info.... he he rätt ska va rätt!

sussa gott söta

puss puss

2008-02-03 @ 21:50:50
URL: http://nogg.se/grodisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0