day of cuddle

Dagen onsdag....
Jobbade....ver ett helvete som vanligt....så jävla tråkigt....detta e inget jobb som passar mig inte!
Aja klarade mig hela dagen igen....(bara två dar kvar nu)
åkte sen hem till min mor och flirtade med henne och syrran på en tur på stan:)
Köpade en massa presenter....tre till alex, och två till brorsan:)
Vad kan jag inte säga....ty små koppar har också öron.... ^^

Sen ringde Karina och pratade lite:) alltid lika trevligt med nån att prata massa nytt om^^
Kom överens om en "dejt" i ljungarum....hehe.....såå sagt och gjort,
vi åkte dit och såg på när patriks lag sparkade boll med massa killar från råslätt....:p

Var syndigt kallt! Jag paxade alex så vi kunde hålla varann varma....:)
Synd bara att den lille parveln börjat gå, och var inte alls intresserad av att värma mig:)
hehe....
Nähepp....nu blir de till att mysa ner mig under täcket med min...<3

Gonatt!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: kari

haha så jävla kallt var det men trevligt :)

2008-08-14 @ 10:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0