jag har blivit utmanad...

PERSONLIGT
Namn - Sara
Födelsedag - 5 December
Ögonfärg - mörk-blågröna
Hårfärg - Blond
Längd - 169 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger..
Civilstatus - Jag är aldrig ensam
Stjärntecken - Skytt
Skostorlek - 37,38
Är dina föräldrar skilda - neeeesch
Skor idag - slitna puma jympisar
Rädslor - alldeles för mycke
Mål för året - Resa, och ha roligt!
Det första du tänker på när du vaknar - Snälla jorden, snurra ett halvt varv till jättefort....
Antal personer du kysst - Har räknat....och det gjorde mig rädd....
Antal syskon - Lillasyster och lillebror
Antal piercings - 5 i öronen och 1 i naveln
Antal tatueringar - noll

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN 
Druckit alkohol - japp
Rökt - ALDRIG
Shoppat - för mycket
Skejtat - nä
Solat - japp
Haft sex - too private

FRAMTIDEN 
Namn på barn - hemligt
Vad vill du bli när du blir gammal - rik?
Drömjobbet - nått som gör mig rik?

FAVORIT 
Mat - sallad, kött, LAX!
Sport - FRISKIS!!
Glass - vanilj
Djur - hund och kisse
Låt - Timbaland - The way I are
Tuggummi - extra white
Helgdag - fredag-söndag
Årstid - sommar
Radiostation - P3

HAR DU NÅGONSIN 
Varit kär - klart det...
Blivit dissad - hmm....
Rymt hemifrån - fleera ggr när jag var liten....packade tillome...meen slutade alltid med att jag smög in igen och gömde mig hemma...
Föreställt dej ditt ragg naken - hmm waist-up isf:p
Skolkat - har inte mått bra
Sovit utomhus - TÄLT is the mys!
Gråtit i skolan - tror ej detta...
Spytt i skolan - nepp....
Velat bli modell - det har hänt
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - VARJE DAG
Sett en död människa - jo, tyvärr
Använt droger - aldrig
Ätit sushi - japp
Retats -  massa...

THIS OR THAT 
Cider/Öl - cider
Pepsi/cola - Cola
Mc Donalds/Burger king - nada
Kärlek/sex - Kärlek
Choklad/vanilj - vanilj
Jordgubbar/blåbär - Blåbär 
Kött/veg - Kött
Tv/film - film
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - bryr mig väääldigt lite...
Kinesiskt/mexikanskt - båda?
Mtv/vh1 - mtv
Blind/döv - inget..

KAN DU 
Gå ner i splitt - nästan:p
Skriva med båda händerna - japp, tangentbord..sååå...
Vissla - booring....
Blåsa en bubbla - mm:)
Ha dina ögon i kors - varför?
Nudda näsan med tungan - åter igen...varför?

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Patrik
Du pratade med - Patrik
Du msn:ade med - nån av patriks vänner....?
Du kramade - Patrik
Du skällde på - Patrik...
(haha fan låter som jag inte gör annat...meen han kom precis hem:p )

SENAST DU 
Skrattade - Nyss när vi busade
Grät - förra veckan
Filmen du såg - Over the hedge
Tuggade tuggummi - Nu
Drog ett skämt - Alltid....lever i ironins värld....hela livet e en rolig historia
Sjöng en sång - Sjunger JÄMT!

VAD 
Vad ser man utanför ditt fönster - Vip, Sola och Willys...allt på TORPA
Lyssnar du på musik just nu - nepp...reklam
Vad har du på dej - kläder?!
Vad är det på din musmatta - nått fult....obeskrivbart

HAR DU NÅGONSIN 
Blivit kallad hora - bakom ryggen av nån säkert...
Ljugit om din ålder - Nee?
Bråkat utan anledning - aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0