ja josses!

nu kan ja inte halla mej mera....

Vem fan kom pa iden...oh forlat mig....
den brillianta(!) iden att tapetsera ett badkar??

eller en san enkel sak som heltackningsmattan?

fritosen?

eller varfor inte, inte komma pa att det faktiskt
finns natt som heter diskborste!

eller tradlost bredband?

eller duschdraperi?

eller mogelallergier??

tacka vet jag svenk standard!
langtar hem soo bad....a nu borjade var lat med tjejer....
I aint got no money.....i aint got no car to take you on a date....

Lots of love!!

Kommentarer
Postat av: Clara

Tapetsera ett badkar ?
de har ni inte nämnt nått om.. och så nyfiken jag blev nu. Hoppas det finns bildbevis!
Eller wait, jag hoppas det finns bildbevis på allt över...
Skämt å sido.. tycker synd om er babes..
Men SNART ses vi ju..

Loads of löv!
Eran soon to be igel, bihang!

2007-10-16 @ 21:27:55
URL: http://clarne.blogg.se
Postat av: Linda

Haha, vad söt du är, min lilla Finduss =) Klocka och besöksstatistik kan jag hjälpa dig med. Kalendern har jag inte listat ut hur man gör än... *djuuup suck* Vill med haa! Puss på dig!

2007-10-17 @ 17:47:40
URL: http://paivys.blogg.se
Postat av: Anne

Bäst att du pallrar di hemåt istället och fikar.... hehe

kraaaaaaaaaam

2007-10-18 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0