Today's friday...

Japp åkte te skolan....mer utmattad än vanligt.(pollen i hela rummet efter fönstrertvättningen + förkylningen)
...såg nog utan att överdriva, världens mest oigenomtänkta film....
Tystnaden hette den och var svartvit...de som gjorde den måste typ ha glömt handlingen när de gjorde den...för nån handling va de inte...jag fattade iaf inte nått...
Efter den var det fika...som det alltid är kl 10.20 på skolan:) *mums*
Idag kalasade vi pinglor på chokladkakor:)
För jag menar, hallå....det är ju fredag?
Efter fikat målade jag klart min akvarell...inte helt nöjd men men...de kommer fler tillfällen....

Åkte sen hem till jkpg....med lovisa som sällskap i bilen... :)
Kom hem och gick ut och solade....var ute i kanske tre timmar....när jag fick svårt att andas...såå jag gick in....
åt lite och hoppades på att det skulle gå över...men inte...
Gick och la mig en stund på sängen, sen kom mamma hem och då sa hon att de beror på all (jävla!!) pollen....att jag inte får vara ute så länge nu på våren...såå en timma max kanske fram tills det värsta är borta.... :(
(besöka en doktor kanske?)
Fick senare ett meddelande av sara...."Bio och pizza ikväll, kommer och hämtar dig vid halv sex" nått sånt....
Såå gjorde mig iordning....så gott som....lite kämpigt med andningen fortfarande meen...
Sen kommer sara och det bär iväg mot clara....som låg hemma och sov.....(!)
När vi väl lyckats tuuta upp henne ur sängen bär de av mot nässjö och "Linas kvällsdagbok"!
(Nu kan jag andas lite normalare)
Väl framme såå märker vi att vi e liiite tidiga...sitter därför i bilen i en halvtimme och letar ut lite potentiella killar...hehe...ja tar han i skåpbilen iaf! clara du tar moppekillarna, (tänk på att dom var många!) å sara....pensionären? OK, fixat! vidare...

Biodags
Har aldrig känt igen mig så mycket i nån film nånsin!!
Låg dubbelvikta alla tre! Skitbra film!
Sofie var också och såg den filmen med sin syster såå hade två tjejer till med oss i vårt skrattande gäng...
vidare...efter filmen käka vi pizza...satt å pratade om killar bion och diverse annat...kul tjej den där sofie ;)
Efter pizzan skjutsade vi sofie till "den där hon hånglade med" vem nu de va :p
Hur som helst....vi jublade av lycka/avundsjuka när vi såg hur söta de var....*suck*

Väl på väg hem...något mer avis-lyckliga e det väldigt tyst....bortsett från dunka-dunka-musiken i bilen....
Vi tänkte nog på nått speciellt alla tre....<3

Nu vill jag sova....meen needå....ska hämta mamma kl. 01.00 vid stationen...tror jag...
Hur som helst så vet jag att jag inte kan gå å lägga mig....meen "vila ögonen" kan man juh? ;)

Hoppas på fint väder imån....för då blir det en runda med girlsen runt sjön...*pizzan ska bort*

Gonatt på er som ska sova...
Puss och Kram, TomatDam <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter ju som en lyckad kväll det här :)

Men du är inte så värst snabb på att svara på msn ;)
Nu ska jag snart sova iaf, upp till stockholm och köpa bil imorgon. Ha det så fiiint
puss

2007-03-30 @ 23:17:01
Postat av: Jimmie

Tystnaden av Ingemar Bergman. Känd film, men jag håller med dig... tråååkig. Ett tåg, ett hotell och en massa religiöst snack. Orka =P

Usch... låter inte alls kul att bara få vara ute i en timma om dagen... Jag har varit ute nästan konstant hela dan.

Oh... så du är chaffis inatt! Härligt. Lycka till. Nu ska jag nog hopp i säng tror jag.

gnite

2007-03-31 @ 00:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0