Quiz + Hemma idag...

Japp så här ligger de till just nu:

70 p - Fredrik, Julia. Lina, och Sara har med nått de högre poängen... - Bra jobbat!
60 p - Jimmie, Anna
50 p - Clara, Oscar

Detta e ju enligt poängena...ni vet ju inte va ja går efter i slutändan.... ;)


Morgonen
Japp vaknade i morse av att jag hade såå ont i halsen...kunde inte prata svälja eller nått...
plus att jag kände mig riktigt febrig....såå de blev att vara hemma idag...
Plus att mina ögon kliar nått jävulskt...och näsan rinner...-himla pollen!-
Hittills har jag gjort min mor en tjänst som hon skulle vara "evigt tacksam" om jag gjorde...
har damsugit och torkat golvet....ska snart tvätta mina windows me...så man kan se ut, och sluta använda dom som speglar ;) !

För övrigt är det väl träning idag....om jag mår bättre....för ja vill och måste;)

En sak till....VAR FAN ÄR SOLEN!?

Klå Fredrik i Quizen nudå, så ja slipper tänka att jag va ung och dum....och gjorde ett misstag;)
Jag skulle vara "evigt tacksam" ;)
Julia starkt jobbat! 70p du med! Du klådde honom nästan!
Sara och Lina ni e super! 70 poäng med!

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Arne

Meh =/
De här är ju inte rättvis. Jag skulle kunna få full pott om jag svarat de DU skulle vilja att jag svarade på :P
Jag är härligtärlig helt enkelt :)
Och luktar Tommy gör jag också

2007-03-29 @ 15:10:00
Postat av: Jimmie

Värst vad huslig du har varit idag då! =D Städa n' shit. Duktigt. Själv ska jag göra allt sånt duktigt imorn... damn, det kommer bli en späckad dag. Tvätta, diska, städa, träna, fika i solen, promenad, tvätta... yes!

Hoppas du mår bättre imorn så du kan träna *klappa tröstande på huvudet utan att förstöra frisyren allt för mycket* =) Tråkigt att slippa.

Ska koppla av hela helgen nu... sätta mig i solen med en bok, kolla på en film.. och kanske måla klart tavlan. Jo, men det ska nog bli bra det här.

Oj, nu bloggar jag nästan bland dina kommentarer här.. bäst jag gör det hos mig istället ;P

Ha't fint i helgen. Kram

2007-03-29 @ 23:46:32
URL: http://blog.fong.se
Postat av: Jimmie

Haha, jo... men bara det inte blir allt för ofta. ;)
Ja, jo.. jag har tvättstugan hela dagen idag så det ska bli tvätta av *haha*

Jag målar allt möjligt... jag är ganska självkritisk så jag tycker inte att något blir bra, men jag har börjat lite med akryl. Vi får väl se hur det går. Har bara gjort tre... vad ska man kalla det; experimenttavlor. =) Annars har jag alltid kladdat på allt jag kommer över med mina blyertspennor. Min whiteboard är ett offer också. Där både skriver jag ner mina tankar och tecknar vad som kommer över mig =P

Vad är det för film du har sett? Bra att veta så jag inte ser den. *haha*

Den här dagen är hur underbar som helst! *njuuter*

Utnyttja solen gdamnit! KRAM

2007-03-30 @ 15:04:07
Postat av: Fredrik

Oooh..fortfarande i toppen ja :P

Får väl se om någon lyckas uppfinna en tidsmaskin någongång ;)

2007-03-30 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0