I remember love...

Tisdagen den 13 mars 2007...Greger har namnsdag...grattis!

seg dag idag...har fortfarande inte kommit ifrån min träningsverk...
AJJ som FAN! låter de när ja går....(mina ben som skriker..)
Såå om ja skulle gå förbi å de låter så så vet ni att de e jag....hmm elle nått...
(de där made more sense i mitt huvud...)
Ha solat en massa ida me...åååååh va solen e efterlängtad! snart blir vi bruna!! :D
(inte alls solberoende ja loovar!)

Va skulle ja förresten göra utan mina pinglor??
förmodligen sitta framför datorn å tråka....hrm.... :p
Clara e snäll me....bara så ni vet...åså e hon bra me te råga på allt... ;)
Sara bakar massa gott! åså e hon gullig ;)'

skulle kunna tjata på hur mycke som helst om mina töser men u see....
de skulle inte ni tycka va intressant ... även fast jag skulle de.... :p

hmm va mer? pianolektionen gick bra...
kan snart spela hela  "I have nothing" hyfsat bra iaf ;)
what else?....
Kör imån förhoppningsvis...ett tag sen man fick sjunga nu....(duschen räknas inte)

nähä...nu ska de väl ut å fotas rycktas de om...såå tjingeling...

Blev inte alls fotning...clara dissade mej för en annan...de va de värsta...!
Det ska bitchen komma ihåg....baby glömmer....

puss å kram!
                             Bitch vs Baby
Evil angel....


Kommentarer
Postat av: Clara

Men älsklingen då.. Jag skulle ALDRIG dissa dig medvetet, de vet du!!
Var inte på topp idag som du kanske märkt..
Clara OCH Arne ber om ursäkt iallafall =/
Puss!

2007-03-13 @ 21:50:12
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0