I guess not then....


Så himla frustrerad... -o.0-
Solat hela dan ida....såå skönt! massa massa brun nu....Äkta dessutom*
Sånt dära fejk funkar ju inte....typ som plast-tuttar... funkar inte de heller...
Fejk, fejk, fejk...
Mycke som e på låtsas nu för tiden....och sånt gör en riktigt irriterad!
tråkigt...
♥ Veckans boktips:
"Jag sökte dig och fann mitt hjärta"

"Först då jag lärde livets under
Om kärleken så ljuv och het
Jag sökte dig och fann mitt hjärta
Nu är jag din i evighet."

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Mmm.. väldigt mycket som är på låtsas. Plasttuttar känns konstigt. Inget att rekommendera. Brun utan sol blir man ju typ orange av... inge brun alls. Syns ju hur väl som helst om man använder det.
Promenad är bra för att lösa upp frustrationen. Funkar alltid för mig. =)
Ha det.
Kram

2007-06-05 @ 22:28:48
Postat av: Jimmie

Ja, det funkar verkligen för allt. Ilska, sorg, besvikenhet, glädje, lycka... ja... hehe.
Lycka till på äventyret ;)
Kram

2007-06-06 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0