Hemma...


Vill ha en sommarflirt...♥

Har bara haft det mysigt idag...solade från kvart i tolv till fyra...asskönt...
efter det bar det av till a6 med claar å sara...kolla skor och klipptid....
Klipptid är ordnat....skor e de värre med...

Sen åkte vi till claras å käkade...jag å hult tog varsin
kycklingsallad...å clara tog en tacotallrik...
mumsitt...*
sen åkte vi hemmåt...sara å ja hem till mig....fick i oss lite revbensspjäll...
hehe kött å grillat får alltid plats..:p
hur som....var tvugna att skjutsa syrran till nån fest i brunstorp...

åkte och hämtade clara efter det och funderade på att grilla
med "Rata hösti" hehe meen blev inte så sen iaf....orkade inte...
såå vi satt hemma istället....elle ahh satt å satt...
låg i min säng och kollade på sommarkrysset....listade ut krysset
vårat snabbaste båda gångerna....efter det började filmen "Don't say a word"
sett den på bio innan med "MTM" hehe...kommer ni ihåg det?

sen såg vi slutet på Thelma och Louise...såå bra slut..!
Skjutsade hem clara...å nu sitter jag här....
Det var min dag i rätt små drag... :p mycket ointressant...meen det bjuder jag på!
Nu ska jag sova....tidigt för en gångsskull.... såå sov så sött...

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0