Första dagen på jobbet...


I'm going to make it.........

Helt ok va de första dagen....stod ut me min retard,
hittade söta å snälla pojkar som faktiskt hjälpte en
ist för att försöka ta livet av en....hrm...*mummel*.... RETARD!
Men vettefan om man orkar me samma monotona arbete i nio veckor...
å alla ni som nu tycker att köra truck e såå himla kul! nep.. inte så värst...

Fick världens gulligaste meddelande på måndagmorgonen...
Små tankar och gester betyder massor...även fast de inte hörs elle syns... ;)
Såå gulligt va de iaf:) Like alot! ♥

Mina uppgifter

♥ Hämtar inkommet gods med trucken
♥ Knappar in skiten i datorn och lägger upp det i resp. lådor...
♥ Kör iväg med godset till den rätta platsen, så att nästa kan ta över..-
♥ Kör iväg med pallen...
♥ Hämtar en ny pall....and so it goes on....For nine f*cking weeks....
Oh well jag har iaf ett jobb!
Idag så fick jag göra..-surprice- samma sak som igår...
Höll på och bli mördad idag igen....hmm.... :-{
Fick dock ett gulligt morgon meddelande igen som gjorde att första delen på dan gick bra:)
mys mys....
I helgen blir de stugan å sola å bada tror jag...annars hemma...
Har bålgetingar i stugan....FY FAN va stora dom e!!! asså,
jag e livrädd...dom e så förbannat stora så dom inte ens orkar flyga....
bara kryper omkring lamt på golvet å surrar som nån båtmotor....
Såå de e väl de som inte e så trevligt kanske...men stranden finns ju...
å båt...såå de ska nog ordna sig... ;)

nu blir de te å lägga mig i sängen å se på tv en stund....
sov ju faktiskt ute i solen "nyss"....ojdå:p
typ lite över en timme....meen behövde de ;)
E lite halvsjuk....typiskt första veckan på jobbet lixom...meen.... 
Puss och Kram  ♥

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Läget är alldeles underbart. Jag har köpt bil, börjar på mitt nya jobb på måndag och DET ÄR SOMMAR! =D Kan det bli bättre? Jo... det kan det, men det är fan inte mycket kvar. =)
Hur är det själv? Vart är det du jobbar? På Schenker eller?
Förresten, jag ska hälsa från Christopher Laubcher. Jag lär upp honom på Fläkten denna veckan. Han gick visst samma sak som dig på Mullsjöskolan. =P It's a small world.
Kram

2007-06-12 @ 21:03:15
Postat av: Jimmie

Kul kul... verkligen, men som du säger... du har ju iaf jobb. =)
Men jag ska hälsa honom. Han sjunger ju lika mycket som jag gör på jobbet. That's a lot.
Det är en trevlig kille iaf. =)
Ha det bäst. kram kram
(msn?)

2007-06-12 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0