Fredag...ännu en vecka avklarad:)


Japps....dagen idag gick bättre än gårdagen....
då var det verkligen en depp-dag :/ men bättre nu:)
sköna pallar hela dagen, allt flöt på ordentligt....
en light lunch...åså var man igång igen:)
Hann tillome städa idag...å Jon var snäll:)
Linda Sofie och Johan...mina dagliga stöd, i den jobbiga
(jobb)-vardagen fanns på jobbet även denna dan...:) fin fint!
Kunde inte bli bättre... Vart på stan en halvtimme me hult:)
åkte hem å fick tacos...(MAT!!)
Efter sallad två dar i rad å några mackor,
så skrek  magen...(bokstavligen) efter mat!
hämtade sen vår andra (å sista vän) clara, för en fika på claras...(såå passande:p)
Satt där ett par timmar å pratade skit...typ:p de vi e bäst på...
har kommit hem nu...efter ett enormt sug efter dirty dancing
såå ville jag se den....men SURPRICE!
Hittar jag den....nä! såå de blir te, choklad, macka, piggelin, och
"den galloperande dektektiven ||" med min bror istället....han e för söt:)
Min bror alltså....ni borde ha en bror som han....de borde alla ha... [v]
efter den blir de sova....ska upp tidigt (!) (yeah right!) med clara imån...
å gå på stan....sen göra oss ready för party...elle tjejkväll -ish:p
för alla våra andra pojkar ha ju decidat
att lämna oss i regniga sverige för en vecka...
såå e lite folktomt på festerna...meen klarar oss fint....
läs bara om förra helgen...:p en fågel viskade till mig att många har fått ett
behov av paris efter våra bloggar...hehe, fel fel fel...meen  BRA TÄNKT killar;)
Ha det så kul i tyskland Jon! å glöm för all del inte Lindas å mina beställningar! (",)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0