damn you vädergudar....


Nä nu e jag arg! Vart e vårt fina greklandsväder som vädersnubbarna har lovat?!
Regn, regn, regn....regn, regn, regn..........och åter REGN!!!
Såå himla tråkigt väder...meen skönt å fördriva tiden inne på lagret visserligen....
hade truck utbildningen ida me....slutade tre tim tidigare....:) gött...
Åså fick jag ALLA rätt på provet:) Fiint...
I helgen blire fest....stugan, hos mig, eller tommy.....(få snacka om de där;))
sen ev. ullared...hehe ett tag sen....behöver ju lite nytt me såå...;)

Håll tummarna för fint väder i helgen!!
Puss och Kram!  ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Gumman min, du tar upp väldans mycket plats i mitt <3 också!
Tack för att du finns!
Puss

2007-07-09 @ 01:04:13
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0