johopp:)

Idag blev de att åka iväg å handla lite smått till kusinerna:)
plus lite blommor, å lite saker till mig...:)

kom hem, åt lite, å sen gick min mor å jag på en....annorlunda julkonsert....
vi blev överraskade skulle man kunna säga:)
men men...de va trevligt, ska på en annan imån....

direkt efter får jag ett efterlängtat samtal:) de finns personer som bryr sig ändå ♥
pratade i 2 ½ timme...de e länge de^^

Veckan!
ringa runt på måndag + träna
ska vara modell tisdag.... träna?
intervju onsdag....träna?
inget torsdag...än
electrolux fredag:)
finland lördag....GOD JUL!

PoK

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman... Vi måste ju ses innan jul juuhe... Jag är ledig på torsdag! =P Jag kan boka dig då ;)
Pusspuss

2007-12-17 @ 21:58:25
URL: http://paivys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0