Stugan, sol, grilla!

Japp som ni redan läst i min förra blogg, såå bar de iväg ut te stugan...mys!
Somnade (hrm) väldigt sent...efter en massa kortspel, skratt, och skrämmande stories...
Jag som låg med huvet mot dörren sov lite mindre än de andra två....läskitt...
vaknade av ett jävla bankande...claras kommentar.."det är nån som knackar..."
Haha det vill jag lova...det där var ingen knackning...men men hur som helst...vaknade till liv...ish...
Gick över till den andra stugan och kokade oss lite te och gjorde rostade mackor....som vi tog med till vår stuga igen...
Satte oss i solen..några av oss toppless..
spelade lite kort....åt lite godis...lite chips...(inte hurtigt)
och 7 timmar senare har vi fått i oss lite grillat med...Såå gott!
Mätta och belåtna satt vi i solen lite till...tills det var dags för bastu....
och de där me galna finnar elle va clara skrev.....ni skulle hört dom efter vi vart i bastun....då va de ingen spom klagade...då va de plötsligt heelt underbart så det så...-hah-
Nu har vi kommit hem till mig  i stan...ska snart sova:) för vissa har inte sovit så mycket....
Sara har redan somnat...men de e inte så ovanligt ;)

Och hörrni...."Fan va fräsch du e!" Såå gött!
Träffade Lisa och Jack på maxi....gud va söt han e den lilla pojken :)

Vi e så bruna och söta nu....elle ahh på vissa ställen....
vissa ställen är grisrosa....men rosa är ju fint? elle?

Aja...nu närmar vi oss sängen..The fast and the furious på tv...den är ju bra.....ha de fint!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0