solen lyser, himlen är blå.

Så himla skönt väder ute, har varit ute precis hela dagen i solen!
Först insjö-exkursion. Nice.
Sen plugg ute i solen., att man har fått färg! Gött gött.
Blir massa resa i sommar. och lite jobb....
Denna sommaren förstår ni är det så bra uträknat med min sommar.
Jobba fem veckor, och semestra (läs: sola) i fem veckor.

Spanien en vecka med all inclusive-lyx och världens finaste hotell blir det förmodligen.
Hur gick det med "det" sen katharina??
Hör av dig!
Hade världens gladaste katt väntade på mig när jag kom hem. Han har verkligen saknat mig, är som ett plåster på mig hela tiden!
sötnöt!

I veckan var man på begravning....tungt men mycket fint...
Sjöng några låtar för morfar, och den positiva feedbacken haglade.
Skönt att det blev lyckat, trots att vår lilla vän
och kusin under andra låten var lite väl envis;)
Som tur var styrde lillsyrran och jag upp
det lilla misstaget snabbt och låten blev fin.

Kommentarer
Postat av: Katharina

Haha, jasså styrde NI upp det? ;) Jag vill väl minnas att Fredrik, a.k.a också sångare i en känd manskör i Vasa påpekade för mig efteråt att det var bra att JAG styrde upp det och drog ner starttonen då ni två började för högt hehe..;) Appropå det andra så hör jag av mig snart..;)

2009-05-25 @ 23:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0