rollercoaster.

Feelings going up and feelings going down.
Sometimes life's just upside down.

Hade jag blivit vän med personen som gjorde såhär mot dig, hade du aldrig förlåtit mig....
Och jag hade aldrig tänkt tanken att gå bakom ryggen på dig.
Nu när du är vän med personen som gjorde samma sak mot mig,
förväntas jag inte ta det så hårt och gå vidare.,..
My twisted reality

Dagen har varit riktigt seg och kantad av städning och matlagning.
Längtat ut till krogen hela dagen, va så himla roligt sist...
älskade vänner och kärleken närmast i dansen....


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, vad tråkigt... Träffas för en fika snart? =)

2009-03-23 @ 21:52:44
URL: http://paivys.blogg
Postat av: Anne

jadu, jag har nog en inbyggd otursmagnet men som sagt tur i oturen oxå för det kunde blivit så mkt värre!



massa pussar o kramar från en blåslagen

2009-03-24 @ 18:57:40
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0