onsdag.

Dagen började med städning och irritation halv sju på morgonen.
Walle hade blivit utkastad från sovrummet av min kära Sputte...
Sedan följde en dag med barn som var skrikiga, studsiga och glada.
Jag å andra sidan var så seg som de nånsin går att bli....
kommer inte ihåg något knappt av dagen.
Hur som...dagen kom till sitt slut och jag tog tåget hem.
Hämtade mina två canvas-tavlor som jag beställt, de var oväntat fina!

Kokade nyss te till oss båda och nu ligger pälsklingen och jag i sängen
och ser på tv...och har varsin laptop i knät.
Vi har det mysigast...han och jag.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Kom ihåg hur äckligt lyckligt lottad du är din smurf! Speciellt dagarna när allt inte är sockersött som nu...screw you for having a great life :p Vill du skicka din lill-pälskling och tillika min systerson till mig med mormorsbudet i helgen?(förutsatt att gammelsmurfen inte ska på sin himla (haha...ordvits) flygkurs och dissar sin ensamma skånedotter.)

2009-03-18 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0