thank God it's friday.

Konstigt att man har ont i nacken på morgonen?
(katten stjäl all plats på kudden och sover på mitt huvud under natten...)


Nu är det äntligen fredag! Fötterna (läs: hälarna) fullkomligt lider efter en vecka
i platta, hårda, stålhätta-skor, ståendes på en ergomover inne på e-lux lager.
Nu är det sova som gäller i helgen och sitta så mycket som möjligt så fötterna får vila.
Två veckors kvällsjobb med OB tillägg framför mig innan SEMESTERN.
Jag kan stå ut, right?

Oh well....
Matilda: Den är tipp-topp nu...han fixade lite med hela...
hehe hittade nog lite saker han inte var helt nöjd med;) That's fine för mig:)
Anne: Jag försöker....tänka på det men hinns inte alltid med;) You know...
Rassmuss: Blev ju jävla regn iaf...tråkigt...men en annan dag? :)

Imån lördag blir det se på match, fixa lite, sen ölbowling eller nått....
Ska bli riktigt kul, längesen man bowlade!

Nu, hem till Haga för middag och fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: moster

Du får också ont i nacken om du ligger länge på mage med huvudet vänt till sidan (blir ett s.k. ytterläge)

2009-06-12 @ 21:43:12
Postat av: sara

så bra att ha en moster som kan:)

2009-06-12 @ 22:32:30
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du har en super bra helg :)

2009-06-12 @ 23:47:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0