one year and two months later.


Wallesöten blir elva månader idag!
Och jag och min älsk har varit tillsammans länge, länge!


Praktiken idag var en riktig pain in the ass....
Så sjukt trött efter denna långledighet!
Tors, Fre, Lör, Sön, Mån, En hel arbetsvecka för tjyven! (stava?)
Aja, hur som så har det varit riktigt skönt med ledighet!
Min hals behövde det sannerligen,
även om det börjar kännas lite här och var igen.
I morgon börjar morgonen innan fem gott folk!
För kl sex ska jag vara i tenhult....
Det borde vara olagligt att börja jobba innan sju!

Saknar redan Ericas sociala närhet ty
den har det funnits gott om nu under ledigheten...hehe.
Kan kanske kalla det social abstinens?

Sen saknar jag fortfarande lillskiten alex...
det var alldeles för längesen man träffade honom:(

Nu ska jag försöka samla ork til att fixa lite käk åt min babe,
min älskling, mitt ljus i den annars så mörka vardagen....
Mitt allt...♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för maten babe... love <3

2009-04-14 @ 20:52:19
Postat av: Anonym

men babe, jag e ju här... ett samtal ifrån... elle hela klostergatan bort =) ses snart hoppas jag!!

pöss

2009-04-14 @ 20:53:21
Postat av: Erica

men babe, jag e ju här... ett samtal ifrån... elle hela klostergatan bort =) ses snart hoppas jag!!

pöss

2009-04-14 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0