nollställd....

Jahapp...ett tag sen jag skrev igen....börjar bli dålig på de här.... ^^
Kan väl ta de från fredagen då...(för övriga veckan spenderades i min ensamhet och huvudvärken....[min kära vän]...såå fredagen alltså...)
Då hade vi vårat första litteraturseminarie...(va nu de e?) undrar säkert många.....eller ahh...ni som e lata nog att inte gå igenom högskolan ^^ (stolt att tillhöra en snäppet bättre grupp i samhället, hehe)
Hur som helst...om någon är väldigt intresserad av att veta vad detta här med litteraturseminarie innebär hänvisar jag till följande....(slå upp?)
vidare....
kl tio på fredag morgon började alltså min helg, Jag gick hem och väntade på min..
kvällen sen spenderades framför tvn med en middag bestående av en hel kyckling ris och sallad:)

Lördagen....skickade meddelanden till typ alla i min telebok....men ingen va ledig för en tripp på torget...såå jag sov vidare...Åkte till ljungarum vid tre med min bror för att se på patriks match...(vi vann me 3-2!)
...och walle fick givetvis följa med....:)
Sen åkte nick och jag iväg för att handla lite gott till kvällen....
Middag stod på schemat.
Vi bjöd min på Kött, klyftpotatis, bearnaisesås, stekta champingjoner och sallad! Till detta avnjöt vi både öl vin och citronvatten:) Mums!
Sen kollade vi på pirates, och hoppade i säng:)

Söndag/tvättdag....vi vaknade....en annan stannade i sängen snäppet längre än vissa:)
Patrik åkte och jobbade...och jag stannade hemma....diskade lite, åt frukost, och tog igen mig lite....
tänkte plugga lite...men orken och lusten ville inte riktigt infinna sig denna söndagen...
Sara och Clara kom förbi en snabbis med....lekte med katten lite....sen åkte dom och tränade.
Well well....ska åka till karina en stund (om det nu blir av)...sen blire en lugn skön söndag med min pojkvän och vårat lilla barn walle:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

massa kramar till finaste

2008-09-08 @ 17:12:50
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0