early-sick-days


Brunett igen? Jag är sugen som bara den.....:)

Får väl se när det blir av...senare i höst förmodligen....

Ligger hemma och e sjuk idag....har hemstudier från skolan så,
det är perfekt...missar inget i skolan då...
Men tråkigt att jag ska behöva bli sjuk igen....
hela helgen vart jag sjuk med.... :(

Patrik är borta till onsdag....ska få ett yrkesbevis....
så nu är det massa tomt här hemma....
ingen som knuffas när man ska sova,
eller som kramar om en mitt i natten.... :,(

kanske blir en kompis till wallis snart?
:) norsk skogis-flicka....

(nu jagar walle en fluga...haha såå söt e han!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Pröva med en toning kanske? Du blir mörk och jag blir ljus.... ;) Synd att du är sjuk, annars hade jag kommit och fikat med dig! Kraaam

2008-09-01 @ 21:46:07
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

tjejen då, måste ta hand om dig och din kropp!

Hoppas du kryar på dig snart!



mysigt med fler katter!!



kraaaamelikraaaam

2008-09-02 @ 16:02:52
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0