Hej hallå...


Har äntligen börjat komma nån vart med min första essä....
(Jag vet! Låter superkul!)
Hur som....tog med mig katten och åkte hem till mor....
koncentrationen är inte på topp när man är hemma hos sig själv och inser;
"fasen, vad här behövs dammsugas", "när tvättade jag fönstrena sist?!",
"undra om det är något kul på tv", "vad ska vi äta idag?", "man kanske skulle rensa i garderoben?".....
Ja, ni fattar....lika bra att dra hem till morsan!

Väl här nu då ska jag redan börja kolla på min andra uppgift....
Det går så bra att va här hemma....Mamma fixar ute i trädgården och katten 
är som ett plåster på henne hela tiden....följer vartenda litet steg:) gos!
Nyfiken som få...

Skönt med lite avlastning;)

vidare.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0