Greetings from Lund

Trafikljusens stad.....har varit massa trevligt här i lund....
Är så avundsjuk på Syster Yster...värsta musiga rummet har hon...
och en urmusig korridor med massa vänner....
FAN vad kul!

Gårdagen spenderades framför olika serier på datorn och tv....
kollade i förväg på massa program:) hehe
I'm not telling:)

Idag så hade flickan föreläsningar, så jag tog med mig katten
och åkte och shoppade....eller ja....jag tittade i affärer och valle låg och sov i bilen.
nu ska de lunchas....köpte ju massa kyckling och potatissallad igår...mumma....

Efter tre nångång bär det väl av hem igen....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: The Master

Lund är en trevlig stad..men jönköping är underbar..om man undviker smedjegatan..vissa affärer i alla fall.

Postat av: Carita

Låter mysigt, enligt mig. :] Hoppas du får en fin kväll! Puss.

2008-10-27 @ 19:16:09
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0