Sjukling...

Nu va de ett tag sen igen...illa jag vet meen....vad göra?
I helgen ha jag bara vilat upp mig....såå behövligt..!
Mailade min körledare i veckan med....hehe såå blir nog av med lite sång-lektioner om ett tag ^^
Gött gött....tack Rassmuss!
Nu e de bara två dars jobb i veckan +
ansiktsbehandling, vaccination och packande...
sen åker vi iväg på måndag kl 02.30!
ska bli såå skönt å komma ifrån alla psykiskt påfrestande människor,
som bara tar ens energi (visst ogillar man dom lite extra mycket?)
och så vill jag lämna kalla sverige med då ^^

Ha inte hunnit träffa nån av mina vänner heller....jävla jobb...
kan ju inte planera in nått.... :(

Har en för jävla hosta nu igen å massa ont i halsen...och >feber<
men två dar ska man väl orka med å jobba...?
De e ju trotsallt bara ett jobb med massa barn som skriker och gnäller...?

Nä nu e de medicindags....å sen e de "I en annan del av Köping"
Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Tompa

Egypten? FUSK!!! =D

2008-03-02 @ 21:03:58
Postat av: Anne

skönt att få vila ut ordentligt emellanåt!
hoppas du mår bättre snart och som sagt du ska ju till Egypten och då blir det nog massa bra!

puss puss

2008-03-02 @ 22:43:39
URL: http://nogg.se/grodisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0