Nu e de näära

åker inatt.....
ska bli asgött å komma ifrån kalla regniga sverige.... ^^
sitter å laddar in massa musik på mobilen så man ha
nå å lyssna på, på flyget å allt:)
fan mina bihålor kommer nog helt seriöst sprängas
i flygplanet sen....ha ju ingen naturlig tryckutjämning
med den här  förkylningen...minns hur ont det gjorde senast när jag flög....
man tror helt ärligt att hjärnan vill ut ur skallen...så jävla ont gör de....
men men hoppas på att det inte blir så:p
e ju trots allt fem timmar....går nått snett under första timmen
ha ni ju en liten sara som gråter de resterande fyra timmarna....

Ge mig förslag på massa bra låtar! om ni har nå....behöver en massa...blandat!
vidare!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Miriam

Glöm inte kolla in vinnaren av min tävling på bloggen ikväll :),
Ha en bra dag!

2008-03-11 @ 13:09:45
URL: http://mirremurr.blogg.se
Postat av: achmed the dead terrorist

I miss u so much :*(

2008-03-12 @ 17:14:41
URL: http://snoangeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0