Minneskorts-hjälp!

De e såhär....Ja ha ett minneskort till min mobil...2gb...
men får bara plats med typ 80 låtar....skumt....ahh lite...
Då e de såhär att man har delat upp 2gb i alla mappar på minneskortet....
så att man bara får plats me lika mycke mängd filer i alla mappar (music, photos, other files, sounds och va mer de nu e)
Då undrar jag....för jag vill ju bara ha det för musiken i princip...'
Finns det nått sätt att fixa skiten så att jag kan fylla hela minneskortet med musik...?

Hjälp mig....nån?



Kommentarer
Postat av: Eva K

Tyvärr, tyvärr - så långt sträcker sig inte mina tekniska kunskaper! Jag skulle nog (plan 1) gå till försäljningsstället för din mobil och fråga där, eller (plan 2) köpa ett större minneskort. . . :)

Lycka till och välkommen tillbaka till min blogg!

2008-03-07 @ 13:22:04
URL: http://lagomblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0