Hatar sprutor!

De e äckligt att man kör in en massa nål i sig å gör hål på kroppen....

- "Jag ska plåstra om dig, vänta lite..."
- "Ahh, nu när du ha stuckit hål på mig så måste du göra de,
och gör det snabbt innan jag rinner ut!"

Kan tala om för er att ingen av systrarna hade humor....
Jag hade kul iaf....inombords...

Har satt upp hyllorna vid sängen nu me...massa mysigt e de nu....
får visa nån annan dag...
Ska göra mig lite te nu å mysa ner mig i soffan me tända ljus:)

Ni ska bara veta hur het han e när han har sina verktyg ^^
ooohhhh my....♥
                              Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Clara

Ooooh my ;)

2008-03-06 @ 20:47:53
URL: http://clarne.blogg.se
Postat av: Anne

stackars liten, hoppas det känns bättre nu och att de kan hjälpa mig med vad de ev kan hjälpa dig med.

puss puss

2008-03-06 @ 22:48:15
URL: http://nogg.se/grodisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0