update!

Har inte blivit mycket av någon uppdatering här....men som sagt....
har en veckas inspark nu så är helt slut när och om jag nånsin är hemma....
börjar bli kanon-förkyld med... :(
Aja kort och gott...insparken är skitkul! det tråkiga är bara att jag aldrig hinner träffa någon....
inte patrik eller walle heller.....
:(

Idag hann jag iaf iväg en snabbis och kolla patriks första match (på plan!) för säsongen.
Och såklart gör min älskling två mål eftervarann precis i början av första halvlek och ett i andra halvlek!
Ett assist som var mål men som domaren dömde offside....hm!
jag fattar det lite bättre efter karinas förklaring.... ^^

oh well...slutade med ren utklassning 5-0 till hagapojkarna!
Tre av målen stod min älskling för! *stolt som topen*
Läs tidningen på måndag vettja! by the way....Det är min vän linus från e-lux som skriver artiklen...
(en liten parentes bara ^^)

Sen bar det av till en av faddrarna.....nollemys och filmkväll:)
Imån ska vi bygga lådbil!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

krya på dej gumman

vad är det för tidning?



puss

2008-08-24 @ 14:28:24
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: cissan

haha, alla blir pangförkylda under/efter insparken. Tiden beror bara på hur bra immunförsvar man har :P

2008-08-24 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0