love and wii

Ännu en vecka har gått och det är helg igen....
Fredagen spenderades på jobbet och på a6:)
Köpte världens finaste jacka på Vero moda! Jag älskar den, jag bara älskar den!!
Idag var det informationsträff på högskolan, såå där var jag hela morgonen....till klockan ett typ....
sen fick jag med mig..(efter många om och men) med mig patrik på en tur på stan:)
Hittade en väska som jag längtat efter ett bra tag! Ursöt!

Patrik åkte iväg med björn en liten stund efter vi kommit hem....och jag vart alldeles ensam
...men det ordnades snabbt....jag åkte hem till haga, åt lite och fick med mig
tre av fyra familjemedlemmar hem till torpa igen:)
Blev att spela wii hela kvällen lång.....lite öl och vin på det med....
Boxades utav bara h-vete! shit vilken träningsvärk jag kommer att ha imån! :(

Ska snart gå och lägga mig med den sötaste, finaste och gosigaste personen jag vet.....
Den jag älskar.....
(men först måste jag stretcha)


Kommentarer
Postat av: Nick

Skojjar du att jag har träningsvärk idag eller?:P...men tack för träningspasset

2008-08-11 @ 02:01:48
URL: http://tjockochrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0