Friskas och svettas...

Jahaddå...
I söndags va ja på megapasset och igår...idag ska jag me dit...och på torsdag och söndag...
Plus att idag blir de te å städa uppe i stugan...
räfsa (hur de nu stavas...?) hela backen(!) och göra rent i stugan....det är massa hurtigt det....
Kan ju klicka in en bild sen så få ni se va ja snackar om... (",)

För så bra är jag... :p

Kul me lite kommentarer igen ;)
Hehe

Skulle jagat igår...meen nedå...han va tråkig som tusan helt fantasi-lös såå vi kom oss inte iväg....
men tur va väl det....
Jag och Sara och Clara hade jagat hela natten i min dröm såå vi va ju helt slut...:p
Nu ska jag iväg!!

                         Puss och Kram       


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Na-ajs bild! :D Danger ahead. Borde göras en tecknad serie på er tre ;) Det skulle bli guld!

2007-05-29 @ 14:13:29
Postat av: Jimmie

Haha, jag tror att serien skulle bli succé!

2007-05-29 @ 17:43:46
Postat av: Linda

Haha, vilken cool bild! =)

2008-02-05 @ 21:17:42
URL: http://paivys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0