What the ....?

It's för fan snowing outside....å inte kommer de lite vitt från skyn heller...
nedå vi tar i "för kung å fosterland" godammit!
japp! men, men tröttnar aldrig på å säga...
-Va va de ja sa?! jag tänker iaf inte ta fram nå vinterkläder mer...
våren e här punkt slut!

Helgen då....hmm ja...
Efter fyra bacardi...sex 6cl sex on the beach...å en grogg då har Sara, Baby å Bitchen kul!
Men missförstå mig inte...jag har mer kul utan dricka...men ibland såå...går de inte som man ha planerat... :)
Söndagen blev ganska slapp kan man säga;)
Nu ska ja käka sen ska ja iväg på träning!


Uppdaterar sen!


såå trött på allt....
Varför ska alltid tjejen (eller jag i detta fallet..)höra av sig?? korkat...
man får ingen bra kontakt om allt bara görs av den ena parten....
kommer snart en lista..."E du den rätta för mej?"

Då blire slut på all skit..
gonatt! [v]

Kommentarer
Postat av: Anna

Sorgligt att ni ska behöva dricka så mycke för att kunna ha kul.

2007-03-19 @ 20:20:22
URL: http://anna.blogg.net
Postat av: Sleepless nights

Först en liten kommentar till anna. Det är väl för fan inget du behöver bry dina små uttorkade hjärnceller med?

Sen.. Sara. Är det en kille värd att spara så hör han av sig och killar som bara är ute efter sex... de är inte heller något att satsa på, men det visste du nog redan.

Ta hand om dig och dina två närmsta vänner.

//A voice in a black phone

2007-03-19 @ 22:53:34
Postat av: Sara

hihi vissa inlägg blir man en smula gladare av...[v]

2007-03-20 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0