Above ordinary

Torsdag; fint väder, träning, kanske mullsjö?

Igår vart jag ju i shitlake me min mor...drejade och lite sånt...
och jag var och jobbade med mina överraskningar...med ;)
Clara du få hålla dig ett tag till...

Efter det var det dags för greys! åkte hem till sara, blev överraskad med äppelkaka å glass å te:)
Mumsigt! tack girls!

Fredagen den 13:onde imån....hmm kommer det hända nått utöver det vanliga tros?

Have a nice day, and get a life!

Clara! kom på en sak....hitta på nya sayings... använd dom inte när du pratar, skriv inte ner dom,
använd dom aldrig egentligen....ha dom bara för dig själv....på de viset kan ingen stula dom...
Smart va ;)

Victory! at last...(",)

S
er på mtv nu...Hits från den gamla goda tiden...1998 är videorna från idag...minnen¤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ap ap ap... De är fredagen den 12, lärde du dig inte de idag?
Och du, burn baby burn!

2007-04-12 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0