lately.

Göteborg. heelt galet...finns nog inga fler ord som kan
beskriva helgen på ett bättre sätt...
Jobbar min sista vecka på e-lux nu...tråkigt men ett jobb...
Ska jobba i poolen när jag pluggar. Ganska bra med ett extrajobb:)
Var modell i helgen för min gamla vän. 200 pics är inte så dåligt :)
Har redan fått se en....och den är riktigt najs!!
Efter fotningen var vi på middag/spelkväll hos Linduss och Henke!
Trevligt.
Var på Patriks match Haga mot Råslätt... Älsklingen gjorde ett såå snyggt mål!
Dribblade förbi ett par stycken och score! Stolt'
Kalabalik!!

Vidare...trivs som fisken i vattnet med min älskling!
Katten mår bra och kryddträdgården trivs på ballen.

Tills vidare.....so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0