moving on.

I veckan har jag inte alls varit piggelin....ont i halsen,
mycket förkyld samt massa pollenallergi.
Men kämpade mig igenom praktiken med alla barn
och höga ljudnivåer. Usch för att inte vara pigg på förskolan!
Men nog om det.
I fredags var det hockey, så vi begav oss till
Ericasöten och Isacnöten för lite tacos och damdamdamdaaaam hockey!
Mysig kväll...men vi damer är missnöjda med Hv:s insats!
Ont i halsen!

Lördagen kom och morgonen började tidigt för mig....
åt frukost och satte mig på balkongen i solen.
Kunde inte svälja på hela dagen.... ONT!
Inväntade min lilla sötis Erica... för hon jobbade delad tur,
så på rasten kom hon till mig för en liten kaffe och bikinisolande!
Så himla gött!
Halvtimmen solen gick över taket var vi inne
och väntade till den skulle dyka upp igen på min balkong.
Hade det riktigt fint i solen. Och färg fick vi!
Killarna var på match... och sen skulle de på lagfest!
Så det blev fest med pinglorna hemma hos mig!
Var ju gräs-änkor för kvällen så vi gjorde allt vi kunde för att ha det riktigt kul!
Beställde god mat och drack gott. Så himla mysig kväll...
Gick ut och träffade våra beloved hus-mans!
Trevligt att träffa fler från laget med....senast var ju julfesten:)
Tack för igår iaf! Blir alltid lyckat med er sötnosar!

Söndagen kom med stormsteg...hade en planerad resa framför mig men...
mor fick en bokning så blev inte av.
Det slutade ju då med att jag sov vidare....
vilket var rätt skönt, med tanke på att klockan visade halv fem när jag äntligen fick sova!
Blir av nästa helg istället!
Nu ska det kureras och mysas....sen ska jag skriva lite till praktiken....

Just nu älskar jag mitt liv och mina fina vänner.....skönt att känna så ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0